ŞOK OLDUM!! YUH DİYORUM..

Gönderen Zuhal
RESİM ÇALINDIĞINI GÖRDÜM,TARİF ÇALINDIĞINI DA GÖRDÜM. FAKAT BLOGUN TAMAMININ ÇALINDIĞINI HİÇ DUYMAMIŞTIM. YUH YANİ..


AZ ÖNCE GÖRDÜM. GÖZLERİME İNANAMADIM. BU GÖRDÜĞÜNÜZ BLOGU OLDUĞU GİBİ KOPYALAMIŞLAR, NOKTASI VİRGÜLÜNE KADAR. ÇALINTI BLOGUN ADI: http://yemek-tarifi.net/


"KADIN BLOGLARI" GRUBUNA ÜYEYDİM BEN. ORADA GÖRDÜM İKİZ BLOGUMU. Bİ DE ÜYE OLMUŞ AYNI YERE. BU KADAR DA OLMAZ Kİ...


ÇOK ŞAŞIRDIM YAA....BU BİR ŞAKA OLMALI..


NOT: Bu yazımdan sonra baktım hırsız arkadaş kendine yeni kurbanlar seçmiş, benimkilerin üzerine onları da koymuş bloga. Hiç utanma yok bu şahısta.
Blogu olan arkadaşlar!!
Sıra size de gelebilir, benden söylemesi.. 

6 yorum:

TARİFHANE on 5 Aralık 2009 11:44 dedi ki...

PES YANİ GERÇEKTEN AYIP, BENCE BUNDAN SONRAKİLERE TEDBİR OLARAK DİĞER RESİMLERİ DE ETİKETLEYİN. AYIBIN DA ÖTESİNDE, ÇOK ÇİRKİN, DEŞİFRE EDELİM...

Zuhal on 5 Aralık 2009 11:48 dedi ki...

Valla çok sinirlendim. Kim ister ki böyle bir şeyi..hani 1,2,3 değil, tamamını satırı satırına alması canımı sıktı.
Hiç utanma kalmamış millette...

TARİFHANE on 5 Aralık 2009 11:56 dedi ki...

Şimdi o zat-ı muhteremin mercimek köftesi kaydına (aslında sizin olan) yorum bıraktım, denetlemesiz yayınlıyor, bence hemen siz de yazın. Bugünkü son kaydına yazın ki okuyan herkes haberdar olsun. Ay ben biraz rahatladım...

Zuhal on 5 Aralık 2009 11:59 dedi ki...

"Toplama" bloguna 4-5 tane yorum yazdım.Hepsini sildi tabii.

TARİFHANE on 5 Aralık 2009 12:06 dedi ki...

Ay pes yani insan bir zür diler bari, tanıdığım yemek bloglarına yolluyorum, dur bakalım ne olacak?

Zuhal on 5 Aralık 2009 12:14 dedi ki...

Arkadaşım çok güzel yazmışsın,ellerine sağlık, desteğin için çok teşekkür ederim,sağol.
Özür dileyebilecek biri olsa zaten hırsızlık da yapmazdı.
Diğer tanıdıklarına bildirmekle de çok iyi yapmışsın.

Yorum Gönder

 

ZUHALİN TARİFLERİ Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez