VİŞNELİ KEK

Gönderen Zuhal


Aslında canım bugün üzümlü kek çekiyordu. Ama oğlum vişneli yapsan daha iyi olur dedi. O yüzden bu keki yaptım.


Malzemeler:


2 yumurta
250 gr.un (2,5 küçük su bardağı)
1 (küçük) su bardağı sıvıyağ
yarım su bardağı süt
2 (küçük su bardağı) vişne
200 gr tozşeker (1,5 küçük su bardağı)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu


Yumurtalarla tozşekeri mikserle karıştırın. Yağı, sütü ekleyip tekrar karıştırın. Vişnelerin yarısını katın. Unu, kabartma tozunu ve vanilyayı de ekleyin. Kalan vişneleri de ekleyip yağlanmış kek kalıbına dökün. Önceden ısıtılmış fırında  180 derecede pişirin.


Ha, bu arada silikon kek kalıpları harika. Yağlamak gerekmiyor ve piştikten sonra da kolayca çıkıyor.


2 yorum:

TARİFHANE on 12 Aralık 2009 13:11 dedi ki...

KEK HARİKA GÖRÜNÜYOR ELİNİZE SAĞLIK AMA BEN ETİKETİ DAHA ÇOK BEĞENDİM. HADİ ŞİMDİ ALSIN BAKALIM :))

Zuhal on 13 Aralık 2009 01:22 dedi ki...

Dün de tesadüfen başka bir sitede (oya-örgü-dantel)5 tane tarifimi gördüm.
Alan gene alır arkadaşım. Alıştım artık...

Yorum Gönder

 

ZUHALİN TARİFLERİ Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez